07 de desembre 2006

...A qui?

2 comentaris:

  1. Ets un indocumentat: alma mater

    ResponElimina
  2. Senyor "anònimo" dels collons que m'imagino qui deus ser perquè ets l'únic que entres a aquest bloc per a desprestigiar. Com veus, a qui la gent dóna la cara (no ho fan com tu) perquè jo no sóc de la teva espècie (llepacul, sense cap valor ètic, etc. per tal de creure poder aconseguir allò que vols; els teus mètodes i els teus objectius no m'interessen pas) i llavors els meus lectors no són pas d'aquesta mena.

    M'he documentat molt abans d'aplicar la traducció que em feia el traductor de gencat (que, tot i ser automàtic, interpreta molt bé les expressions, n'hi està programat).

    Coneixia el text que m'has penjat perquè vaig llegir bastants dels centenars i més d'articles que sortien a google abans d'utilitzar l'expressió i, si bé té raó en Bibiloni, per sort o per desgràcia la llengua és canviant; s'hi transforma,i vaig basar-me també en el GDLC a l'hora d'utilitzar-lo, tot i tenint els meus dubtes:

    ànima

    [s. XII; del ll. anima 'aire, alè, ànima'; aquest cultisme suplantà l'ant. i hereditari arma a causa de l'equívoc amb arma de guerra]

    4 Allò que és, respecte a una cosa, com l'ànima respecte al cos, part essencial d'una cosa, que li dóna vida, vigor, força, etc. Ésser l'ànima d'una empresa.

    No canviaré pas un mot per una persona que entra sense donar la cara per insultar.

    En tot cas, lector desconegut, agraeixo, com no, el teu comentari per l'esforç que t'has pres, i perdona les faltes ortogràfiques del moment en un comentari ràpid.

    En tot cas, regint-me per les normes de cortesia de nou:

    Salut!

    ResponElimina