11 de novembre 2007

Música que em ronda pel cap




Amb tota aquesta història de l'assassinat del meu gos i que hi hagi un franctirador que és veí meu -sí un franctirador amb totes les de la llei malgrat que ho defineixi millor la RAE* que l'IEC**- estic tenint uns dies una mica estranys, però una cançó que vaig escoltar al programa El Club de TV3 m'està rondant pel cap. Despertava d'una migdiada al sofà perquè estava una mica "depre" i hi feien una desfilada de models mentre s'escoltava la cançó Soldier del grup madrileny Dover***. No sé, però aquestes coses que passen que et despertes i una música que escoltes en aquell moment mig adormit se't queda com "gravada al cap". I com que no me la puc treure del cap, com la mort del meu gos i la recerca de l'assassí, us la poso a continuació perquè necessito compartir-la amb vosaltres. Us deixo llavors aquest vídeo a continuació, mentre intento centrar-me en un munt de coses que intento escriure però que no acaben de ser parides. Bé, si us plau, compartiu aquesta cançó amb mi. Salutacions companyes, companys, amigues i amics.



*francotirador, ra.
(Calco del fr. franc-tireur).
1. m. y f. Combatiente que no pertenece al ejército regular.
2. m. y f. Persona aislada que, apostada, ataca con armas de fuego.
3. m. y f. Persona que actúa aisladamente y por su cuenta en cualquier actividad sin observar la disciplina del grupo.


Real Academia Española © Todos los derechos reservados


**franctirador franctiradora
1 m. i f. [LC] [DE] Combatent que no pertany a cap exèrcit regular. 2 m. i f. [LC] Persona que actua individualment, sense disciplina de partit o de corporació.

(Del diccionari de la llengua catalana de l'IES)

***Dover és un grup de Madrid que canta en anglès liderat per les germanes Llanos amb una llarga trajectòria, i han guanyat entre d'altres el premi MTV Europa i que des de fa un temps reben fortes crítiques per una part dels seus seguidors "per haver-se convertit darrerement en un grup comercial d'electro-pop, perdent les seves arrels més pures"

****Bosé, Dover y Shuarma llevan a la Moncloa 600.000 firmas a favor del comercio justo

Fotografia 1: Germanes Llanos

Fotografia 2: Pòster Dover any 2004

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada