24 de gener 2013

La gestació de 'La dissidència'

Aquesta cançó es començà a gestar al 2005, aproximadament, quan conduïa per la Ronda de Dalt per la Vall d'Hebron. Em va sobtar la inspiració i vaig memoritzar primer la tornada amb la lletra i tota la melodia. A mida que conduïa vaig inventar-me la lletra de la primera estrofa. Quan arribí a casa amb el piano escriguí tota la melodia, però vaig ser incapaç de posar-li harmonia ni d'acabar la lletra. Al 2009, abans del primer concert vaig acabar la lletra i vaig estar-me una tarda gairebé sencera fabricant l'harmonia i aquest és el resultat




ACTUALITZACIÓ 1: Resulta que uns dies després d'escriure aquest post, aquesta cançó ha quedat classificada entre les 10 millors cançons d'autor de l'any per votació popular en els premis de la música catalana de la revista Enderrock

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada