28 de febrer 2010

Cesk Freixas, Jordi Gomara i Albert Cobacho en concert



*Si vols lliurar-te de l'anunci previ a la cançó, pots anar a escoltar-la directament AQUÍ



El dimecres, dia 5 de maig, entre les 19.30 i les 21.30 h. a les Cotxeres de Sants actuarem Cesk Freixas, Albert Cobacho i jo mateix en un concert que s'emmarca en els actes de la PRESENTACIÓ PÚBLICA DE L'ASSOCIACIÓ BLAUGRANES EN CADIRA DE RODES. No només hi haurà el nostre concert sinó que hi participaran els reconeguts escriptors Matthew Three i Marius Serra i el poeta David Caño. Serà una moguda grossa i es preveu també alguna sorpresa adicional. Esperem, per suposat, que hi vingueu. Per a més informació i per confirmar la vostra assistència, seguiu l'enllaç que ve a continuació. Sapigueu que les places són limitades i per això és important confirmar l'assistència, aquells que no puguin inscriure's a temps necessitaran acreditació especial per poder assitir-hi:

4 comentaris:

  1. Per suposat que hi aniré, a més a més, aniré molt abans per estar per allà amb tu, sempre que la teva importància t'ho permeti. Eloise és sensacional, Jordi, sensacional (aquesta gravació és nova, no?) I no és l'única. Grrava-les! On m'haig d'inscriure!

    ResponElimina
  2. Jo t'esperava, Albert, en els concerts grans que he fet (especialment al que tu em vas convidar) mai no has faltat, en l'únic gran que no vas venir no vaig poder cantar perquè era a l'aire lliure i plovia :) Serà guai que estiguis abans dels actes per veure'ns entre bastidors, podràs ajudar a muntar si vols, tenint en compte que els organitzadors van en cadira de rodes, necessiten ajuda per organitzar tot una mica, posar cadires i muntar l'equip de so, a més si estem per allà provant el so, i tot això, podràs conèixer els altres participants i intercanviar paraules amb ells, si vols, clar. D'importància res, carinyo, ja ho saps, si el Cesk ve a temps ja te'l presentaré i sinó després del concert; home, m'imagino que vindrà una mica abans, perquè si no fa la prova de so confiant en que ja estarà tot a punt, com a mínim, si no m'equivoco és el primer que xerrarà, perquè tinc entès que ell ha de llegir el manifest, en tot cas, com que a part de cantar ha de xerrar ha de ser a primera hora, encara que cantarà l'últim, tal vegada, perquè potser hi ha alguna sorpresa final que es podria saber aviat, si res no canvia, després dels parlaments i, suposo, que després del poeta, hi sortirem a cantar en aquest ordre: Albert (no tu, clar que si vols), jo i Cesk. Si ve algun de més gros encara que el Cesk, tal vegada, però no es pot dir res, encara que crec que ja ho saps (per això t'ho aviso perquè no ho diguis), imagino que aquest que podria venir seria qui tancaria l'acte. Potser ja faig malament d'insinuar aquí res, però com que la gent no sap a qui em refereixo, entenc que no passa res per dir-ho. En fi

    ResponElimina
  3. Sí, Albert, la versió d'Eloise aquesta és nova. La lletra està lleugerament modificada i revisada pel Víctor Pàmies per tal que no contingui errors gramaticals. També ara està pujada en un to respecte a l'anterior i el temps (el ritme) ara és lleugerament més ràpid, adequat al mateix aproximadament que faig en els directes amb la guitarra, encara que amb la guitarra pugui semblar que sigui més ràpid pel tipus d'acompanyament que hi faig. He pujat i baixat també el volum d'alguns instruments durant l'audició i he tractat de corregir, al haver de gravar la veu de nou, l'equalització dolenta que tenia aquesta que sonava massa aguda respecte a l'acompanyament. Malgrat tot no m'acaba d'agradar com queda ni la veu ni l'acompanyament que, quan l'escolto en el cotxe, em sona una mica fosc, massa greu, potser és perquè li falta guitarra que faria uns tons intermitjos entre l'acompanyament que hi ha ara i la veu. Quan incorpori la guitarra, que ho vull fer dintre d'uns dies o setmanes, gravaré de nou la veu (perquè a més ha desaparegut l'arxiu de veu de la cançó a l'ordinador) i tractaré un altre cop d'ajustar els instruments el millor que pugui i sàpiga, que no és molt

    ResponElimina
  4. Per apuntar-t'hi li has de dir al Manel Mora perquè et faci l'acreditació corresponent. Has d'escriure-li un missatge al correu que hi ha al post que en parla al bloc de Blaugranes en Cadira de Rodes que està enllaçat en aquest post meu. Si tens algun problema ja li dic jo, però si li dius tu directament millor perquè ell i jo ens escrivim molts correus i potser es pot confondre, si rep correus de la gent que hi va per separat ho tindrà més clar a l'hora de fer el recompte i saber qui són els que van. Salutacions i gràcies per tot Albert

    ResponElimina