02 d’octubre 2009

Recital de cançó a Mollet del Vallès

El proper, divendres, dia 30 d'octubre oferiré un nou recital de les meves cançons, en el que també, com sempre, puc incloure alguna cançó d'altres autors. El recital el duré a terme a l'IES Gallecs de Mollet del Vallès a les 17.30 hores. Ja sé que és una hora dolenta per a moltes persones que podeu estar-hi treballant. Tots els meus agraïments al meu amic Albert Esteruelas, professor de la Universitat de Barcelona i d'aquest institut, que és qui m'ho va proposar i qui ha possibilitat que aquest concert es dugui a terme.

Us hi deixo les dades del concert:

Recital de cançó de Jordi Gomara
Lloc: IES GALLECS
Adreça: Passeig de Cesc Bas, 3
Mollet del Vallès 08100
Entrada gratuita

Mapa (on és i com anar-hi) :


Mostra Mollet del Vallès en un mapa més gran

No cal dir que espero la vostra presència.

Enllaços al concert:



Podeu veure un breu currículum sobre la meva trajectòria musical i escoltar algunes cançons i algunes peces musicals meves a:

4 comentaris:

  1. Molt mala hora, company, sobreott per als qui tenim fills en edat escolar.

    Però afinaré l'orella a veure si et sento des de Vallromanes... :-)

    ResponElimina
  2. Víctor, de nou tens una bona coartada, hehehe..., ara que és a prop és mala hora, malgrat tot ja ho dic jo mateix que és mala hora o sigui que no cal dir res més, tots dos hi estem d'acord. Que no passa res company, tu fes que de públic en tindré un munt aquest dia, si més no d'alumnes de l'institut. El que has de fer és aconseguir que em preparin un concert al teatre del casal del poble i així no en tindràs cap excusa perquè serà sortir de casa i ja hi seràs. Com que jo no ho penso demanar, espero que ho faci algun altre vallromanenc.

    Salutacions, company i gràcies pel comentari i la disculpa que, pel fet que no és necessària, el que ho hagis fet és més motiu d'agrair-t'ho.

    ResponElimina
  3. Ens veurem a l'IES , Jordi. L'hora és bona, xaval, molt bona. Eh , bona idea el concert al Casal de Vallromanes.

    ResponElimina
  4. Bé, és bona hora, sí que és veritat. Es pitjor hora si fos de nit avançada o de matinada com solen ser la majoria de concerts, però bé com sóc d'aquesta manera sempre disculpo la gent per donar facilitats quan aquesta es vulgui disculpar. El meu amic Antoni Casals, que ja coneixeu, deia en un post que parlava d'una presentació d'un llibre que les persones es comprometen a anar als actes i quan arriba el dia sempre els ha sortit el mateix problema, la iaia o la mama que s'ha posat malalta, hem hagut d'anar a l'hospital, problemes familiars, compromisos inexcusables d'última hora, etcètera. Prefereixo en Pàmies que sempre avisa abans. Ho va fer quan vaig actuar a Sant Boi i ho ha fet ara. La gent tenim els nostres problemes, obligacions quotidianes, etcètera, no sempre és fàcil poder assistir a tantes coses i ho entenc. Ara si fos famós i cobrés 50 euros per l'entrada, aquestes s'esgotarien aviat, hehehe... Jo tenia una botiga de jovenet, ja ho saps. Sempre comentàvem que quan una cosa era barata la gent desconfiava i preferia comprar una cosa cara, si era gratuïta ja ni la volien veure en molts casos. Sempre ens guiem pel criteri d'autoritat, les coses taxades són preferibles perquè sembla que ja tenen un certificat de qualitat.

    Pel tema del Casal, m'agradaria força, però jo no penso proposar-ho, potser la Liliana ho faci algun dia com a 'mànager' meva. El dia que actuava a Sant Boi em van fer una entrevista al matí a ràdio Sant Boi, va ser curteta perquè 50 quilòmetres de distància per anar a una entrevista quan a la nit hi havia de tornar, era una bogeria, i llavors me la van fer per telèfon. Encara estic esperant que a Ràdio Vallromanes o a La Pinya (la revista del poble) es facin ressò que un vallromaní ha estat convidat a un cicle de cantautors que porta ja 10 edicions en una ciutat on es fa el festival més important de cantautors, 'Altave', i que és Sant Boi. No sóc del partit, noi, que hi farem!

    Salutacions i gràcies pel comentari

    ResponElimina