05 de juliol 2008

Llei de vida (avui a twitter). No tinc pas ganes de desenvolupar un article

itaca2000 a twitter

Quan la gent no pot conviure s'ha de separar. Qui ara no ens poden veure, quan siguem independents seran els nostres amics. Llei de vida

Icon_star_empty
itaca2000 Els atacs continuats contra allò català provocarà un rebuig insistent i gradual en Catalunya i d'altres llocs; això no és pas negatiu
Icon_star_empty
itaca2000 Necessitem seleccions catalanes ja. Necessitem poder gaudir del nostre propi país JA. L'onada espanyolista i feixista-imperialista em fa por ...
Icon_star_empty
itaca2000 Preferir que guanyi un equip de futbol llatí contra un saxó no treu que odio tots els símbol espanyolistes amb els que no m'identifico pas ...
Icon_star_empty
itaca2000 Vaig dir que preferia que guanyés Espanya que no pas Alemanya (sóc llatí i mediterrani) però no suporto les celebracions que n'hi fan a TV ...
Icon_star_empty
itaca2000 Visca Catalunya i els seus artistes. Darrerament no parem de presentacions de llibres, inauguracions d'exposicions, etcètera
Icon_star_empty
itaca2000 Avui sopar a la platja d'Arenys amb els mateixos protagonistes del "Premi Nacional d'Assaig Francesc Ferrer i Gironès"
Icon_star_empty
itaca2000 Ahir inauguració d'exposició de pintura de la meva veïna i amiga Núria Sandalinas a Vilanova del Vallès, més de 100 assistents i bon cava ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada