04 de març 2014

Jordi Torné i Jordi Gomara. Duet a Terrassa


Després de molt temps que no hem actuat a la ciutat de Terrassa, ara hi tornem, i aquesta vegada ho farem en companyia del company terrassenc Jordi Torné. Crec que ho passarem molt bé perquè farem el format de concert tipus duet: tots dos al mateix temps a sobre de l'escenari intercal·lant cançons de cadascú seguint més o menys un fil argumental. Aquest format el vaig fer per primera vegada quan vaig convidar a Jordi Montañez a tocar amb mi a la Sala Vivaldi de Barcelona. Després el vaig repetir quan Andreu Valor em va convidar a tocar amb ell a Muro. Amb Xus Morales l'hem fet moltes vegades però de forma lliure, sense seguir un fil argumental, i una vegada també amb Joan Reverté quan jo el vaig convidar a fer-ho amb mi a Reus, i amb Xus Morales i Joan Reverté fins i tot vam arribar a fer un tercet (tots tres a dalt de l'escenari) intercal·lant cançons, quan el Joan ens va convidar a cantar a tots dos a Mont-roig del Camp :)

Bé, ja no m'allargo més i us poso les dades del concert:

Jordi Torné i Jordi Gomara en concert a Terrassa

Dia: dissabte, 8 de febrer a les 21 h
Lloc: ESMUT - Espai Musical de Terrassa
Adreça: Ramón y Cajal, 60 -62 - Terrassa (Barri Universitari - Cementiri Vell)

ENTRADA INVERSA (En sortir del concert pagues el que creus convenient segons la teva disponibilitat a una urna col·locada a l'exterior de l'auditori)

Mapa:



Mostra un mapa més gran

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada