21 de febrer 2006

Sending meme

Mentre l’Alberto i l’Enricbastiat continuen discutint temes de política i d’economia prou interessants dins del meu blog (la qual cosa em sembla força bé, perquè així n’aprenc també) vaig a complir l’encàrrec que em va deixar fa uns dies l’amic Garrofaire que és un dels meme que circulen per la blogosfera. Es tracta que us expliqui 5 hàbits "estranys" meus. Com totes les coses, aquest meme té unes normes de funcionament. Així que us les exposaré en primer lloc:

Normativa de funcionament: La persona a la que li arribi aquest meme haurà d’iniciar el seu missatge amb el títol "5 hàbits estranys meus", o “els meus 5 hàbits estranys”, o alguna cosa semblant. Les persones que són convidades a escriure un post al seu bloc sobre els seus hàbits poc comuns han d'indicar també clarament aquestes normes. Al final heu de triar 5 noves persones indicant el seu nom i des d’aquest enllaçant el seu blog. No oblideu deixar un comentari en algun post del seu bloc, per tal que se n’assabentin, fent-los saber que els heu escollit per continuar el meme (*)

Els meus 5 hàbits estranys:
  1. Sempre que surto de casa haig de comprovar que la porta de la nevera està ben tancada. Això ve a conseqüència que més d’una vegada me l’he trobada una mica oberta al tornar a casa; jo penso que és culpa de la meva dona, doncs és més fàcil sempre que un altre tingui la culpa de tot

  2. Quan puc m’agrada dinar i/o sopar ajagut al sofà i veient la televisió. M’hi acomodo de costat i poso el plat a sobre del sofà; a sota del plat sempre hi col•loco algun drap o alguna cosa semblant per a no tacar-lo. Em sembla una posició molt còmoda. Encara que m’agrada sentir-me moro, suposo que tal costum deu venir dels meus avantpassats romans, hehehe...

  3. Immediatament abans d’anar a dormir m’haig de fumar com a mínim una cigarreta, aquesta l’anomeno l’última cigarreta. Quan la meva dona diu: me’n vaig a dormir, vens? Jo sempre li dic, si vols espera’m que em fumaré la darrera cigarreta, com sap que aquesta pot ser la primera d’un encadenament d’últimes cigarretes, se’n va dormir i m’hi deixa fumant. Així que, normalment, no és una sola la darrera cigarreta, sinó un seguit d’elles. Generalment estic veient la TV: la nit al dia i m’hi fumo l’última, desprès vaig a l’ordinador i m’hi fumo les últimes i desprès si vaig al lavabo a pixar, per exemple, desprès em fumo la última al passadís abans d’entrar a l’habitació per anar a dormir

  4. Quan vaig conduint sempre vaig comprovant una i altra vegada que el fre de mà no estigui posat, igual que fa el Garrofaire. També quan porto un cotxe que no té estàrter automàtic vaig comprovant de tant en tant que tingui l’estàrter tret

  5. Sempre que puc en comptes de pixar al wàter prefereixo fer-ho al jardí de casa, a sobre de la gespa, em sembla molt més còmode encara que sigui molt tard, ben entrada la nit o faci molt fred o estigui plovent

Ara haig de passar aquest MEME a cinc blocaires més. Aquí va la cosa: li passo aquest meme a les persones següents: Jessica de Tienes mucho que decir, Bo Peep de Chica con falda roja, Nimue de Les llunes de Miranda, Korso de Lucha revolucionaria y Boris de Los papeles de Boris.

(*) Per tal de no trencar aquesta cadena, jo hi insereixo una nova norma:
Si alguna de les persones a les que li passo el meme ja ho ha fet abans i/o no vol fer-ho, em reservo el dret de passar-lo de nou a unes altres persones en el mateix nombre de les que no facin el meu encàrrec per tal que sempre siguin 5 les persones que ho facin. O sia, que si de les 5 persones a les que li ho passo només ho fan 2, el tornaré a passar a 3 noves persones.

***Imatge

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada