02 de febrer 2006

De qui és aquest llop?

Vull ser “just”. Navegant per la xarxa m’hi vaig trobar amb aquesta foto de llop que em va semblar que “ni pintada” per a acompanyar el meu poema No tinc ganes, no... del post del mateix nom. Anteriorment, a aquest poema l'acompanyava una altra foto que no m’acabava de fer el pes, per aquest motiu vaig esborrar-hi aquesta i la hi vaig substituir per aquella. La qüestió és que a mi em sembla “ètic” assenyalar-hi qui és l’autor o l’autora o bé citar la font de cada recurs que utilitzo al meu bloc, tanmateix pel fet que ara no recordo d’on hi vaig baixar aquesta foto no puc fer-hi constar la seva procedència. Per dita raó, prego a qui sigui o ho sàpiga qui és l’autor o l’autora de la fotografia en qüestió o quina és la pàgina web on aquesta hi figura de manera original, per a poder, dur a terme l’adequada reparació.

Salut companyes i companys. Espero que algú pugui oir-me i rescatar, així, la meva matèria gris de l’oblit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada