15 de març 2012

Sí que estic a Facebook, com sempre !!!


Ara hi ha moltes persones que no em troben a Facebook però continuo essent-hi, igual que abans. Tan sols he transformat el meu perfil en pàgina, entre d'altres coses, perquè hi havia un error en el compte que els de Facebook no em sabien resoldre, i era que tots els enllaços que hi posava apareixien com a enllaços potencialment perillosos o spam, i quan algú intentava seguir els enllaços no hi podia entrar. Continuo tenint-hi les mateixes amistats que abans, les meves amistats continuen, en teoria, rebent les meves actualitzacions com abans, poden fer-hi les mateixes accions també com abans, escriure a la meva pàgina, etiquetar-me en fotos, en anotacions, deixar-me un enllaç, fer-hi un comentari, escriure'm un correu privat. El que sí que és cert, és que ha canviat l'adreça d'internet de la meva pàgina, malgrat que la pàgina continua sent la mateixa que abans i es troba al mateix lloc. La nova adreça és: http://www.facebook.com/pages/Jordi-Gomara/338947282817676 . De moment, els buscadors d'internet encara no han pogut actualitzar l'adreça, però espero que aviat ho faran. Us convido a continuar entrant a la meva pàgina i que us hi sentiu com si fos la vostra; i si encara no ens seguiu a Facebook, ens agradaria molt que ho féssiu. Moltes gràcies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada